KAMPOPPSETT, KJØRELISTE OG HJEMMEARRANGEMENT FOR OPPDAL J12 – 2018/2019:

Postet av Jenter 14 den 26. Okt 2018


DatoStedTidspunktKamperSjåfører og medhjelpereHjemmearrangement






Lørdag 27.10.18Melhushallen        13:00       Melhus/Gimse        Avreise 10:30 fra Rådhuset.
Sjåfører: Maria DS, Synnøve







Lørdag 10.11.18Oppdal        16:00        Lundamo        Oppmøte 15:15






Søndag 18.11.18Horghallen13:00
16:00
Leik
Lundamo        
Avreise: 11:15
Sjåfører: Emelie, Sigrid.







Lørdag 01.12.18Alvdalshallen
Tynsethallen
13:00
16:00
Alvdal
Tynset
Avreise: 10:40
Sjåfører: Mari S., Vårin.







Lørdag 08.12.18Oppdal   13:30RennebuOppmøte 12:45






Søndag 09.12.18Oppdal 12:45
14:45
Ålen2
Leik
Oppmøte 12:00






Søndag 16.12.18Oppdal  14:45
17:30
Tynset
Røros2
Oppmøte 14:00






Lørdag 05.01.19Røros
Ålen
12:00
15:00
Verket Røros2
Hovet-Ålen
Avreise: 9:30.
Kjøring: Martha, Mari.







Lørdag 12.01.19Oppdal  18:15AlvdalOppmøte 17:30.






Lørdag 02.02.19Hovet-Ålen
Verket Røros
13:00
16:00
Ålen2
Røros2
Avreise: 10:30.
Sjåfører: Sigrid, Live







Søndag 10.02.19Rennebuhallen15:00RennebuAvreise: 13:30.
Sjåfører: Synnøve, Margrete







Lørdag 16.03.19Oppdal14:00Melhus/GimseOppmøte 13:15.   J12 har hallansvar.
Kamper fra 11-1845.
Oppmøte 09:30.

Foreldrene til Martha, Vårin i kiosk, Mari musikkanlegg (og eventuelt andre oppgaver).

Sekretariat:
Maria DS, Sigrid. Sigrid og Maria tar med kake.
Dere kan bytte på oppgaver hvis det passer bedre.

Foreldrene til Live, Leah BB, Emelie og Margrete tar over hallansvar fra kl 15, slik at dagen ikke blir for lang for de som har ansvar (Sjekk ut om dere trenger en egen til musikkanlegg). 






Lørdag 30.03.19Oppdal 11:30
15:00
Ålen
Røros
Oppmøte 10:45


MERK: Det kan bli endringer i oppsettet, så logg dere på Min Handball. 
Hvis dere ikke kan stille opp den dagen dere er satt opp, må dere bytte med noen og i tillegg gi oss beskjed.
Spillere som ikke kan møte på kamp eller trening må gi beskjed til trener.
Til bortekamper er det fint om oppmann får beskjed i tillegg da det kan ha betydning for antall biler. 

Bortekamper: 
Oppmøte foran kulturhuset. Vi setter opp 2 biler i tillegg til kjørende trener.  Kanskje vil noen være med som heiagjeng også og har en plass eller to. Dette ordner seg!! Som sjåfør er det forventet at man har plass til 4 spilleklare jenter i bilen!
Vi foreslår at spillerne har med seg matpakke og drikke i tillegg til litt penger (50-100,-) til å kjøpe noe i kiosken for de som ønsker det.

Hjemmekamper: 
Spillerne møter 45 min før kampstart.
På hjemmekamper håper vi at så mange foreldre, besteforeldre, tanter og onkler og andre bekjente kan komme til Idrettshallen og støtte opp om jenta og laget! Det setter både spillerne og vi trenere/oppmenn stor pris på!

Hjemme-arrangement:
Dere avtaler selv hvem som er i sekretariatet og kiosk. En fra styret i håndballgruppa er alltid til stede og har hovedansvaret. De ordner også med varer til kiosken. Oppmøte er 1 time og 30 min før første kamp. Sekretariat og bord til kiosk skal settes på plass, og ser garderobene greie ut? Bortelaget kommer gjerne 1 time før kampstart. Da er det fint om kaffen er klar! Husk å henge opp lapper på garderobedørene ute i gangen for hjemmelag og bortelag.

Nytt for sesongen er loddsalg. Vi selger lodd under hver kamp og foretar trekning rett etter hver kamp.
Når vi selger lodd skriver vi navnet på kjøperen på selve loddet og legger loddet i en boks. På den måten kan vi foreta en enkel trekning! Kjøperen av loddet skal altså ikke få et lodd i hånda!
Hvert lodd koster kr 10,- og klubben stiller med premier!

Trenere :  Cecilie Nitter tlf: 93 22 33 08 og Rolf Kristian Mathisen tlf 99 63 72 86.
Oppmann: Bente Schive tlf. 98 63 59 29.